Повернення і обмін товару

Шановні клієнти інтернет-магазину "Профілактика",

всі придбані в нашому магазині товари, підлягають поверненню та обміну, відповідно до 9 статті Закону України "Про захист прав споживачів".

Умови повернення товару:

1. Товар підлягає обміну і поверненню протягом 14 днів, з моменту покупки товару (не рахуючи дня оформлення покупки).

2. Обміну та поверненню підлягають тільки ті товари, у яких збережені товарний вигляд і не пошкоджена контрольна пломба.*

* У разі, якщо товар був пошкоджений під час транспортування, ви маєте право отримати натомість аналогічний товар, або вимагати повернення грошей, сплачених за цей товар.


Процедура повернення/обміну товару

1. Для оформлення повернення/обміну, зв'яжіться з нами за телефонами вказаними на сайті (068) 788-42-62 або (050) 933-42-62, або надішліть e-mail повідомлення на нашу пошту: support@silicon-oil.com.ua

2. Наші менеджери зафіксують заявку на повернення/обмін товару і відправлять вам офіційний лист з підтвердженням вашої заявки.

3. Для повернення або обміну товару, необхідно відправити товар на відділення поштового перевізника "Нова Пошта", вказане в листі-підтвердженні вашої заявки.**

4. Обмін товару або повернення грошових коштів відбувається в термін обумовлений під час оформлення заявки, але не пізніше семи днів, з моменту надходження повернення на наш склад.

5. Пересилання повертаного або обмінюваного товару здійснюється за рахунок покупця.***

6. Грошові кошти повертаються на банківську карту покупця, або готівкою в нашому офісі, за адресою: Україна, м Обухів, вул. Промислова, 5, оф.34.

 ** В случае, если возврат/обмен происходит по причине боя товара, во время транспортировки, необходимо сфотографировать товар и отправить нам на почту, для оформления рекламацииУ разі, якщо повернення/обмін відбувається унаслідок ушкодження товару, під час транспортування, необхідно сфотографувати товар і відправити нам на пошту, для оформлення рекламації.

*** Обмін або повернення товару здійснюється за рахунок продавця (ІН Профілактика), тільки в тих випадках, якщо ми відправили не ваше замовлення (інший товар) або товар був пошкоджений під час транспортування. 


Всі суперечливі питання між покупцем і продавцем (ІН Профілактика), вирішуються в судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.